En svensk och en tiger

Rubriken stämmer kanske inte riktigt med bilden, men jag kunde inte motstå…
Vi tillbringade de första dagarna av semestern i Chiang Mai i norra Thailand och den häftigaste upplevelsen var helt klart att möta tigrar på nära håll!

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En svensk och en tiger

  1. janlenander skriver:

    Mitt i semestertider vill jag introducera min nya blogg och ett inlägg om att det finns pengar till ett lönepåslag nu för duktiga lärare. Själv hamnar jag framför bloggen mellan segelutfärderna.

    http://jansyrligheter.wordpress.com/

  2. Janne skriver:

    En svensk tiger. Så sant som det är sagt!

  3. Fantastisk bild, Christer.

  4. Plura skriver:

    Nog ser två svenskar ut att tiga. Bilden är mäktig!

Kommentera

