Extra material, bokbranschens räddning?

Jag har precis läst ut ”Hypnotisören” och när jag inser att det ”extra material” som utlovas på framsidan av boken består av det inledande kapitlet av nästa bok i serien blir jag så trött!
….Man kan inte påstå att jag tillhör den digitala generationen fullt ut, men även jag hade förväntat mig något mer; kanske en kod som gav mig tillgång till extra material värt namnet på nätet. Är det så här man har tänkt hålla intresset för mediet levande? Patetiskt!

P.S. Boken i sig var en helt OK deckare tycker jag.

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Privat och foto och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

