Invasion of my privacy

Om precis 15 minuter ska jag dansa samba… Ja, ni läste rätt, SAMBA!!! Ni som känner mig kan tänka er vad jag tycker om det… Skolledningen har lagt ut sambadans som en obligatorisk verksamhet för all personal. Om jag inte vill vara med så får jag ta tjänstledigt utan lön. Inte trodde jag att sambadans ingick i min arbetsbeskrivning!

    Jag bjuder på en länk till låten ”You´re in Love” med Ratt från det klassiska pudelrockalbumet ”Invasion of your privacy” så att ni har något att lyssna på medan ni flinar skadeglatt åt min olycka! Grrrr!

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Humor, Läraryrket, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Invasion of my privacy

  1. Janne skriver:

    Himla bra låt det där, och på en rätt bra skiva dessutom. I alla fall när det begav sig… 😉

  2. Hanna skriver:

    Haha! Så du valde att gå dit iaf? Jag ville ju se! 😉

  3. Monika Ringborg skriver:

    Jo låten är bra och som gammal hårdrocksfantast känner jag samma djupa känsla nu som tidigare när jag hör dessa gitarrsolon… oj.

  4. christermagister skriver:

    Tack för sympatin allihopa! 😉

    Kul att låten föll er i smaken i alla fall!

    Dansen var faktiskt ännu värre än befarat. Årets hemskaste upplevelse! … Hoppas jag! 🙂 Att vi blev bjudna på en blåfärgad bönkallops med kött och korv i matsalen var inte riktigt plåster på såren, men kakan till kaffet var god!

Kommentera

