Inramad graffiti

Veckans tema i Fototriss är ”inramad” och som deltagare har man chansen att vinna presentkort från CoolStuff. Från deras sida ”Årets julklapp 2011” skulle jag nog välja NeoCube och använda denna i geometriundervisningen…

Som jag skrivit tidigare har jag förmånen att regelbundet passera en av Malmös graffitiväggar, så jag ramar väl helt enkelt in tre av dessa flyktiga konstverk som jag fångat med kameran.

..

Länkar till andra bloggar om:
, , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Detta inlägg publicerades i foto, Privat och foto och märktes , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

26 kommentarer till Inramad graffiti

  1. De planken gör sig bra inom ram!

  2. Gunvor skriver:

    Så snygga inramade grafittibilder! Jättefint!

  3. Eva skriver:

    Graffiti kan verkligen vara så snyggt och tankeväckande!
    Fin triss!

  4. annamis skriver:

    Bra triss och alltid roligt att få sen graffitti!!

  5. cat skriver:

    Tycker att graffitin gör sig alldeles utmärkt när den blir inramad 🙂

  6. Tinezza skriver:

    Jag gillar när man hittar snygg graffiti och det har du fångat bra !!

  7. 4U2 skriver:

    Graffiti – konst, ibland är det samma sak!½ 😉

  8. Rajsson skriver:

    Är svag för snygg grafiti på ”rätt” plats!
    Första bilden är min favvo. Härligt sug in i bilden!

  9. Barnens Hjältar skriver:

    Åh vad snyggt! Verkligen finalmaterial!

  10. Cecilia Artista skriver:

    Snygg graffititriss!
    Gillar speciellt den andra bilden med fågeln som ser så förvånad ut!

  11. Pialotta skriver:

    Trevligt att rama in din fotokonst på det här sättet.. 🙂

  12. Misswhatsit skriver:

    En riktigt snygg triss. Jag gillar grafitti särskilt när den är så där fint inramad:)

  13. Gärdsmygen skriver:

    Snyggt inramade graffitikonstverk!

  14. Oliver skriver:

    Härlig grafittikonst! Neokuben ser spännande ut. Den lockar säkert mer än gamle Phytagoras!

  15. Kicki skriver:

    Grafittimålare är så duktiga och väl värda att bli inramade!

  16. Stefan Falkelind skriver:

    Verkligen snyggt och så bra du tagit bilderna.

    Missa inte min boktävling.

  17. Annie skriver:

    Tycka vad man vill om graffitti, men jäklarr vilka härliga färger och vilka detaljer! Konstnären borde dela priset med din om du vann. 😉

  18. WOW vad läcker graffitti! Blir så avis att det finns så vackert i er stad…det finns ingen graffitti nästan alls här! :O( Den första blir min favorit! SUperläcker!

  19. Härliga färger! Man blir glad när man får en extra färgklick i livet! Otroligt snyggt!

  20. llhertz skriver:

    Snyggt skapad och ramad konst av konst.

  21. Moster Ingrid skriver:

    Mycket fin triss. Grafitti är fint bara det inte är allmänt kludd som många håller på med. Men detta är konst. Mycket bra.

  22. Jah Hollis skriver:

    Färgstarkt, snyggt och inramat. Detta har jag missat. Var i stan är det?

  23. Craxyknas skriver:

    Moderna och häftiga inramningar! Det är annat än alla naturbilder man annars har på väggarna hemma 😉

Lämna en kommentar