Fototriss-baksidor

Fototriss baksidor
Jag vet att jag har publicerat något liknande tidigare, men jag tycker att de ser så roliga ut och är så söta! På tal om roliga och söta änder så måste jag visa en bonusbild på paret som flyttat in i en fontän på Gustav Adolfs torg i Malmö! För trångt i parken? Eller bara bättre mat på torget? 🙂
Änder i staty

Fler baksidor här
Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Detta inlägg publicerades i foto, Privat och foto och märktes , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Fototriss-baksidor

  1. kaxibraxi skriver:

    Triss i rumpor! Kastade du gotta i vattnet åt dem? 🙂
    http://kaxibraxi.wordpress.com

  2. Pialotta skriver:

    Änder är så tacksamma fotoobjekt.. dina tre översta är verkligen en kul samling.. Flytten, ja du man ser det ibland:-)

  3. Anne-Lie skriver:

    Tack för titten i min blogg!
    Din tolkning av temat tycker jag var toppen – tänk i ett annat läge hade dessa kort varit en miss!Ja menar där är man redo för att fota så … dyker den där lilla ”pippin”;-))

  4. Mats skriver:

    Shake that but?

    Du har en framtid som naturfotograf!

  5. Anna skriver:

    Haha vilka bilder! Dagens skratt. Väldigt fina är de också.

  6. Gärdsmygen skriver:

    Riktigt härliga baksidor!! 🙂

  7. Barbro S skriver:

    Jättesöta baksidor 🙂

  8. lilalili skriver:

    Ändernas ändor är helt fantastiskt gulliga 😉
    Hoppas du har en skön söndagskväll!

  9. SyStEr EvA skriver:

    Det sägs att strutsar stoppar huvudet i sanden … gömmer sig dessa änder oxå tro 😉 Häftiga baksidor du bjuder på!!!!
    /Eva

  10. veronica-ifokus skriver:

    Hahaha,,,underbar triss. Kom just på att jag också hade några sådana bilder. =)

  11. Gillar när det är samma objekt genom hela trissen! Alla 3 gillas med andra ord!

  12. katrineberg skriver:

    Fina bilder! Roligt att kika in och titta.

  13. Ulrica skriver:

    Klockrena baksidor… Och riktigt roliga bilder på alla bakar:)

  14. kristallina skriver:

    Vilka söta baksidor, gillar också min höns baksidor som jag tänkte för sent på men hönsen är ju kvar och även deras baksidor 😉

  15. Ja det var minsann ett fint och roligt bidrag 🙂 Vilka gulliga baksidor!
    Änderna i fontänen gillar nog att vara i centrum 🙂

  16. Lelin skriver:

    😀
    Underbara baksidor. Ger mig ett stort leende som nog kommer att räcka hela dagen.

  17. vildhunden skriver:

    Fågeländor vart än jag ser! 😀
    Hmm… kanske ska du vara lite orolig i alla fall 😉 (med tanke på din kommentar hos mig) 🙂
    Ha det gott! 🙂

  18. Majsan skriver:

    Sådana där baksidor är underbara 🙂

  19. Vega skriver:

    Jätte söta änder (baksidor).

Lämna en kommentar