Fototriss-kyrkor

Fler kyrkor hittar ni här

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Detta inlägg publicerades i foto, Malmö, Privat och foto och märktes , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Fototriss-kyrkor

  1. synne skriver:

    Hej på dig.
    Vackra bilder, men som du säger tveksamt innehåll. Väljer nr två som favorit här hos dig idag.
    Ha det gott.
    Synne.

  2. lilalili skriver:

    Tre jättefina bilder på kyrkor i din fototriss. Den mittersta bilden blir min favorit!
    Kramis

  3. Alltiallon skriver:

    Det var inga dåliga byggnader!! Ibland undrar jag om tekniken går bakåt eller framåt 😉

  4. phoebe skriver:

    Japp det är fina och pampiga kyrkor i stora staden och det var faktiskt jätteskoj att se dem på så fina bilder för när man springer förbi dem så ser man inte storheten och skönheten på samma sätt. Jag väljer de två största denna gången=)

  5. Eme skriver:

    Ja den är mycket udda. Synd att jag inte har fler bilder på den men hittade en på nätet. kolla här: http://www.iol.ie/~johnrw/photo20.jpg

  6. Gunvor skriver:

    Mäktiga byggnader på ettan o tvåan! Jag röstar på ettan.

  7. JeaL skriver:

    Vackra bilder 🙂
    Min favorit blir ettan.

    Ha en fin kväll!/ JeaL

Lämna en kommentar