Äntligen!

Äntligen har jag lyckats få tummen ur och skickat in min ansökan, är det någon som har fått legitimationen utfärdad?

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Läraryrket och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Äntligen!

  1. Maths skriver:

    Jag väntar lite med det. 😉

  2. Lisa skriver:

    Nej, jag har inte fått den än. (Ansökte 9 augusti.) Läste någonstans att det skulle ta ca 4 månader…

  3. Janne skriver:

    What is this ”lärarlegitimation” you are talking about? 😉

  4. Maths skriver:

    Ärligt talat: senast jag läste något om den saken, så var Skolverket kraftigt försenade.

Kommentera

