Nytta och njutning

I morse ägnade jag ett par timmar åt att läsa den nya Skollagen. Det är sådant vi lärare ofta gör på våra ”sommarlov” ;-), men det gäller att komma ihåg att njuta av livets goda och bara sitta och dingla med benen också, och även det har jag hunnit med i dag!
(Fler bilder i Malmöboggen)

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Läraryrket, Privat och foto, reflektioner. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nytta och njutning

  1. Plura skriver:

    Det ser skönt ut att dingla med bena och din macka såg inte dum ut den heller. Själv har jag avnjutit traditionsenlig midsommarlunch – sill och färskpotatis.

    Och skollagen får vänta till efter helgen.

  2. Jag hoppas jag kan se fram emot reflektioner kring skollagen härifrån!

  3. Anders Erenius skriver:

    Fast alla lärare är inte som du 😉 och läser skollagen bara för att det är intressant. Jag tror att jag väntar ett par dar jag med.

Kommentera

