Lärarnas nyheter

Lärarförbundets tidningsavdelning har i dag öppnat sidan Lärarnas Nyheter, med ambitionen att bli ”den mest heltäckande webbplatsen inom skola och utbildning”.

Jag tycker att det ser bra ut; många läsvärda artiklar på en plats och hög interaktionsfaktor.Vid mitt första besök på sidan hittar jag en intressant blogg som är ny för mig, Kristina Alexandersons blogg. Två nya bokmärken i dag alltså!

Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Debatt och politik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lärarnas nyheter

  1. Janne skriver:

    Tack för tipset! Ska genast kolla upp.

  2. Plura skriver:

    Vad kul att du är med på detar första sida, lika väl som två andra kända bloggare.
    Grattis från Plura

  3. kristina skriver:

    Tack, jag hittade dig genom min rrs 🙂 Lägger upp dig i bloggrullen 🙂

Kommentera

