Svart och rosa

Fredagsfärg svart och rosa 03”Det är nog en färg-
kombination som jag inte direkt är omgiven av”, tänkte jag när jag såg veckans Fredagsfärger, men fick strax syn på det helt nyinköpta duschdraperiet!

Två bonusfiskar följer med av pedagogiska skäl… 🙂

Annars är ju Flumpebloggens logga här till höger snyggt svart och rosa!
Klicka dig gärna in där och lämna ditt avtryck i skoldebatten.

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Svart och rosa

  1. Janne skriver:

    Jag kan inte skilja på rosa och lila, till min dotters stora irritation. Blev påmind om det, nu när du nämnde min logga… 😉

  2. Jah Hollis skriver:

    Ett mycket festligt duschdraperi må jag säga. 🙂
    Finns det fiskburgare på det med?

    Skoldebatten vågar jag inte kasta mig in i. Jag vet för lite om hur det går till i dagens skola för att våga mig på det. Fast mitt gudbarn som just börjat sjuan klagar ju på för mycket läxor. Men det gjorde väl jag med redan på min tid.

    • christermagister skriver:

      Nej, fiskburgare har de missat! 🙂

      Man behöver inte vara pedagog eller politiker för att diskutera skolan! Jag tror att det skulle vara jättebra för debatten om fler föräldrar/gudföräldrar och framförallt elever hjälpte till med sin syn på saken!

      Men du har nog rätt i att debatten hamnar på en väl hög nivå ibland. Vi borde kanske ta ner den på jorden lite oftare… Jag inte så förtjust i läxor t ex, det kanske vi borde ha som ämne någon gång…

  3. Tweedelee skriver:

    Mycket stiligt duschdraperi, jag skulle vilja ha något liknande som hallmatta, undrar sa flundran om en sådan finns?

Kommentera

