Fototriss-Siluett

Fototriss siluett

Fler siluetter här
Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Fototriss-Siluett

  1. Hero skriver:

    Vackra siluetter! alla tre är väldigt fina , men väderkvarnen gillar jag bäst 🙂

  2. ViDu skriver:

    Kyrktornet är väldigt fint. Fin triss.

  3. christermagister skriver:

    Tack. Jag vet inte vad som hände med mittenbilden, den var skarp innan jag laddade upp den.

  4. Cumulunimbus skriver:

    Har alltid varit aningens svag för kvarnar – så den blir givetvis min favorit! Men kyrkor är inte heller fel 🙂

  5. Herr D skriver:

    Snyggt, väderkvarnen sticker ut som sagt !

  6. anne-lie skriver:

    Snygg triss! Första och andra bilden blir mina favoriter. Den första för det härliga molnet i bakgrunden och den andra för den härliga röda färgen till den ”ruffa” siluetten;-))

  7. Twiggy skriver:

    Urläcker triss! Kan inte välja mellan 2:an och 3:an. Gillar 2:ans färger och 3:ans stämning(Felstavat?)
    Hur som helst, snygg triss.

  8. Anni skriver:

    Åh vilken härligt färgstark triss!

  9. Munin skriver:

    Mittenbilden är min absoluta favorit! Gillar att du ökat på dom röda färgtonerna 🙂

  10. Henry skriver:

    Tjusiga bilder! Trean blir min favoritbild.

  11. Birgitta skriver:

    Supersnygga siluettbilder! Väderkvarnen blir nog min favorit!

  12. Mia skriver:

    Svårt att välja favoriten men det blir nr 2, väderkvarnen kommer på andra plats!
    //Mia

  13. Jättesnygga bilder! Jag är svag för underbara himmlar så min favorit är såklart mittenbilden. 🙂

  14. LEna Norgren skriver:

    Jag gillar väderkvarnen helskarpt!

  15. Marie skriver:

    Möllan är ju riktigt fin ju… Är det Kockumskranar på den röda bilden? Eller finns inte de kvar längre?

  16. Jah Hollis skriver:

    Härliga siluettbilder, speciellt möllan.
    Och några Kockumskranar finns det väl inte kvar längre. Kockumskranen ”Kockumskranen” med sin kända siluett försvann ju för flera år sedan.

  17. Tobban skriver:

    Väderkvarnen bli helt klart min favorit i din triss. Jätte snygga foton i övrigt också. Bra jobbat!

  18. Wojtan ♥ skriver:

    Hej

    Underbara bilder. Jag skäms lite för mina bilder är långt ifrån så fina som alla andras är. Kanske jag gick med i en för avancerad fototrissgrupp?
    Å andra sidan triggar det mig att bli bättre 🙂

    Wojtan

  19. Charlotta skriver:

    Riktigt läckra silhuetter du visar. Gillar grodperspektivet och är speciellt förtjust i kyrkan.
    Tack för din kommentar till min triss.

Kommentera

