Musikfoto-Dans

Det här med att dansa offentligt har aldrig varit min grej, men det händer att jag tar en liten svängom med mig själv hemma i vardagsrummet och då finns det nog vissa likheter mellan mig och min fjäderklädda kompis. Klicka på bilden för att höra hur det kan låta.
Dancing with myself
Fler dansanta inlägg finns här och har ni missat hip-shakern ”Dance with somebody” med Mando Diao, tryck här.

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Musik, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Musikfoto-Dans

  1. Syster Eva skriver:

    Häftigt foto på en landande gräsand … lite klumpiga är de allt!!!
    Gillar ditt låtval! Var har billy tagit vägen förresten?

    Hälsningar/Eva

  2. Anette skriver:

    Den låten hade jag totalmissat! Tycker det låter som om du är lik min man vad det gäller dans……….alltså dansar inte jag heller. Har bara nån hemlig dröm om att få lära mig lite latinodanser, men det ska vara med maken förstås, annars kvittar det:-) /Anette

  3. Mia skriver:

    Förbaskat kaxigt, på min ära *L*

  4. Pialotta skriver:

    Dancing with Myself – Billy Idol, en låt som jag dansat mycket till i mina dar.. Digg it baby digg it:-))

  5. EnviroSheila skriver:

    Häftigt foto! Han har en del klassiker, Billy! En polare till mig är så frälst att han döpte sin son till Billy efter sin största idol… Vet ju dock inte riktigt om han är så bra att jag skulle göra det 😉

  6. EnviroSheila skriver:

    Jag tycker att Metallica på sina två senste album (St Anger och Death Magnetic) har gått tillbaka lite till sitt gamla lite ”skränigare” sound… Borde passa dig… Själv gillar jag Black Album och S&M plattorna bäst!

  7. tallrotsmarie skriver:

    billy var min idol under 80-talet….jag dansade mer då än nu=)

  8. Å vad länge sedan det var man hörde den där låten 🙂 Underbart 🙂

  9. Rajson skriver:

    Förstår att du inte kan låta bli och släppa loss till Billy!
    Det var nästan så jag skar mig när jag försökte hacka löken i kapp med låten.
    Skön bild!

Kommentera

