Fångad!

Till veckans Tisdagstema har jag en liten bildserie som visar hur det gick en dag i våras när min sambo blev orolig för att jag skulle äta upp matsäcken för fort under en utflykt. Men, slutet gott, allting gott! 😉
Fångad collage

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Humor, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fångad!

  1. christina skriver:

    Det här var ju riktigt kul!! Tur att du var på torra land!!!

    /christina

  2. Underbart fångat!
    Ha en skön tisdag…
    Kramen.

  3. LottaM skriver:

    Härlig tolkning …

    Tack för kommentaren hos mig.
    Ha en bra tisdag!

  4. Anette skriver:

    Haha, men jag ser att du lyckades prata till dig lite matsäck till sist! Kul tolkning 🙂

  5. ElinsPhoto skriver:

    Hahaha, vilken tur att du tillslut fick mat 🙂

  6. Smamman skriver:

    Ha ha hoppas att min sambo inte ser dina bilder. Han hade tagit med ankaret på utflykten 🙂

  7. Mats skriver:

    Jag ser att du är fångad av livets stora ankare!

    Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr.
    Oändligt är vårt stora äventyr

  8. Vilken tur att du kom loss ur fångenskapen, och fick äta upp matsäcken. Kul collage.

  9. ElinsPhoto skriver:

    Haha, ja kanske de 🙂

  10. tallrotsmarie skriver:

    är det din sambo som fångat dej =)

  11. Vad skönt att du satt på land, annars hade din sambo fått äta allt själv. Vilken härlig plats ni sitter vid. /Margareta

  12. Magdalena skriver:

    Din sambo fick dig verkligen på kroken.

    Tack för att du tittade in hos mig!

Kommentera

