Thåström

Gårdagens konsert med Thåström på Stortorget i Malmö var magisk!
Klicka på bilden och se Sydsvenskans bildspel
Thåström

Länkar till andra bloggar om: , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Thåström

  1. Tweedelee skriver:

    Jag såg en magisk konsert med honom lite längre norrut för en tid sedan, mmm!

  2. mAria skriver:

    Tack för Thåström-titten. Jag snor den genast till min grnällblogg. Missade Thåström i Luleå i början av aug för att det är så långt från skogen och in till stan där.

  3. carina skriver:

    Åh vad avundsjuk jag blir!
    Dottern som bor där nere ringde från konserten för att jag skulle få vara med lite grann.
    Härligt att få se bilder därifrån.

Kommentera

