Ordlös onsdag-Marknad

Kiviks marknad 01Klicka på bilden för ett litet TV-inslag som förklaring. Fler ordlösa bilder här.

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i foto, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Ordlös onsdag-Marknad

  1. Solvarma Irene skriver:

    Hej!

    Sköna färska marknadsbilder med en folkmassa som är kul att studera.

    Må gott, önskar Irene

  2. akson skriver:

    Min bild på OO är från förra årets Kiviks marknad. Tänk jag har i stort sett samma bilder som du har eftersom jag var och gick runt på marknaden igår också!
    akson

  3. Pockethexan skriver:

    …annars är Täby Galopp ett välbesökt ställe, utom när SVT var där….
    <;}

  4. Morrica skriver:

    Åh huh! Jag har aldrig förstått charmen med marknader, flyr så fort jag ser en biljettlucka öppnas vid en karusell. Noterar att det syns få leenden på dina bilder, kanske är där fler som är som jag men inte vågat sig ut ur garderoben ännu?

  5. AKO skriver:

    Vad trevligt med marknadsbilder! Jag har inte lyckats vara på en enda hittills i år, men sommaren/året är ju inte slut ännu. 🙂

  6. Cecilia Artista skriver:

    Det verkar vara lite folkfest över Kiviks marknad. En del har nog kul, andra inte. Men fint väder var det ser jag!

  7. Mats skriver:

    Och du kom inte och handlade hos mig!

    Jag är innerligt sårad…

    Jag gillar att fotografera på marknaden – men ljuset mitt på dagen var ganska skoningslöst.

  8. Mats skriver:

    Vad tyckte du om William Arne?
    Säg inte att du missade!

    • christermagister skriver:

      Jo, tyvärr gjorde jag det. Det var det enda jag hade sett fram emot. Såg showen någon gång när jag var liten och kommer bara ihåg bensindoften och ljudet… Innan jag hade hittat William Arne blev solen, dammet och trängseln för mycket och vi passade på att fly när ett regnmoln drog in…

Kommentera

