Boys will be boys

En riktigt rolig bild som får mig att tänka på att även toppolitiker bara är människor…
Boys will be boys

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Humor och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Boys will be boys

  1. Hej!
    Jag såg din fundering kring Fototriss och huruvida det har blivit en endagsutmaning eller inte. Och mitt svar är att det är precis som tidigare en utmaning som man har en hel vecka på sig att delta i, det är inga som helst förändringar där. Jag tycker det är extra roligt när deltagarna faktiskt tar sig tid att fundera lite kring temat och inte bara stressar fram sina bilder. Sen har det väl blivit så att väldigt många vill lägga upp sina bilder direkt på söndagen, men det är helt upp till var och en att välja. Då jag hade tävling häromveckan begränsade jag tävlingsdeltagandet till söndagen, för att jag skulle hinna gå igenom bidragen och lägga upp en omröstning under veckan, men det gällde ju enbart tävlingen.

    Min formulering i inlägget om söndagsvädret hade jag nog ingen tanke bakom, det bara blev så jag skrev när jag satt några dagar innan och funderade på temat. Det är ju också flest som deltar på söndagen, så det blev naturligt att fundera kring söndagen.

    Så känn ingen stress över att hinna vara med på söndagarna, utan ta den tid som behövs och lägg upp dina bilder när du vill under veckan istället 🙂

    Hälsningar
    Helena

  2. Jah Hollis skriver:

    Jo, men det är ju så att ju fortare man lägger in sina bilder, detsto fler är det som ser dem. Sedan avtar intresset snabbt och det är något annat fototema som gäller i stället.

Kommentera

