Tjohoo!

Thailand

Jag bokade precis en resa till Thailand över jul och nyår. Det blir en vecka i norra Thailand, en dryg vecka i Hua Hin med familjen och runt tio dagar i Phuket där jag bl a ska bevittna ett par vänners bröllop. Här sitter man på sommaren och längtar till vintern! 😉

Länkar till andra bloggar om: ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Privat och foto och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tjohoo!

  1. Anders B Westin skriver:

    F-n va orättvist !!!! 🙂

  2. Johan skriver:

    Åhå läter härligt 😀

    HEJ christer, minns du mig? Eriksson från brunnsäng ju! hur är det med dig? 😀

    • christermagister skriver:

      Hej Johan! Nu fick du ett poäng för att hälsa först alltså?! 😉 (Internt skämt…)

      Det är bara bra med mig. Jag har flyttat till Malmö och pluggar till specialpedagog och trivs jättebra! Själv då? Studenten avklarad?

  3. Christina skriver:

    visst är det härligt med sommar både sommar och vinter !

  4. Tobias Lindberg skriver:

    Att flyga är det absolut värsta man som privatperson kan göra för miljön. Semestra hemma istället eller åk tåg någonstans.

Kommentera

