Nationaldagen 2009

Jag är egentligen inte det minsta intresserad av nationaldagen, men eftersom besöksstatistiken påminde mig om att jag skrev ett inlägg förra året så passar jag på att göra ett jämförande inlägg.

Förra året bodde jag i Södertälje, det var betydligt varmare väder och jag fotograferade kungligheter (länk). I år bor jag i Malmö, men är på besök i min gamla hemstad och i dag har jag suttit i kylan och duggregnet och tittat på när några gamla bekanta lekte fotboll som ursäkt för att få dricka öl och bada bastu efteråt… 🙂

Det blir antagligen bara några sporadiska inlägg de närmsta dagarna på grund av att jag har begränsad tillgång till dator. Må väl!

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Privat och foto. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nationaldagen 2009

  1. Alltiallon skriver:

    Jag är inte heller någon riktig nationaldagsfirare. Däremot firade jag brorsan som hade 35-års fest 😉

Kommentera

