Ska-frenzy

På Valborg såg jag en konsert med Liberators (bilder i min andra blogg) och hela kvällen på Debaser spelades gammal hederlig reggae och ska.
Nu har jag hamnat i en ska-frenzy!

Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Musik, Privat och foto och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ska-frenzy

  1. metabolism skriver:

    Härligt! /Janis

  2. j o s e f i n skriver:

    svar: tack så mycket! bröllopsmarchen vet jag inte haha.. bara nån gammal sångbok jag hittade i en hylla här hemma 🙂

Kommentera

