Lästips

Jag har mycket att göra just nu, men jag slänger in ett par lästips så att ni inte behöver gå härifrån helt tomhänta!

Freon Blogg har blossat upp igen, tre läsvärda inlägg på ett par dagar är inte dåligt! 🙂

Babels torn fortsätter att diskutera strategier och lärstilar.

Björn går på djupet som vanligt. Vad är skolan egentligen till för?

Ekonomikommentarer och Ett hjärta rött skriver om vinstjakt och nedskärningar i skolan.

Nu blev det bara skolrelaterade tips, men för er som inte lockas av detta kan jag berätta att det finns nya bilder från Malmö i min andra blogg och att jag var i Köpenhamn i går med Hanna och hennes syster Malin. Bilder kommer så fort jag orkat redigera dem… Tjingeling för den här gången!

Om ChristerMagister

Bloggande lärare med fotointresse.
Det här inlägget postades i Debatt och politik, Läraryrket, Pedagogik, skolpolitik. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lästips

  1. Alltiallon skriver:

    Jag var in och kikade på din ”andra” blogg ;-))..den var mkt trevlig, fina bilder! Jag måste försöka att själv ta mig i kragen och fota lite mer tror jag.

  2. Tack för tips! Och jag håller med om att det var många fina bilder på andra sidan!

    //Anna

Kommentera

